Regulamin e-BOK i wniosek |
|
Logowanie do e-BOK Spółdzielnia |
|
Logowanie do e-BOK Wspólnoty |
- Statut Spółdzielni i Regulaminy
- DRUKI - dokumenty, wnioski
- Ogłoszenia miejskie
- Taryfy MPWiK, MPEC
- Gospodarka odpadami komunalnymi
-
Ulice miejskie
na Osiedlach - Zasady wnoszenia opłat
- Ubezpieczenie
- Telefony kontaktowe w przypadku awarii
- Telefony kontaktowe do firm sprzątających
- Placówki Kulturalno-Oświatowe, Pocztowe na Osiedlach
ZASADY WNOSZENIA OPŁAT
Właściciele mieszkań oraz Najemcy mogą regulować płatności na rzecz Spółdzielni
z tytułu opłaty na pokrycie kosztów eksploatacji podstawowej, funduszu remontowego
na podstawie książeczek opłat, faktur w formie gotówkowej lub zlecenia stałego.
Opłaty można dokonywać elektronicznie na indywidualne konto podane w piśmie powiadającym o wysokości opłat.
Prawidłowo wypełniony dowód wpłaty powinien zawierać następujące dane:
- nazwisko, imię wpłacającego,
- tytuły wpłat
- okres, za który wnoszona jest wpłata,
- dane identyfikacyjne lokalu (kod lokalu), którego dotyczy wpłata (adres lokalu),
- nr rachunku bankowego, na który dokonywana jest wpłata.
Brak właściwego określenia w/w danych uniemożliwia Spółdzielni prawidłowe zaksięgowanie dokonywanych należności. W celu uniknięcia takich sytuacji i pomyłek prosimy o podawanie prawidłowych danych, aby zawarte w książeczkach opłat dane pokrywały się z umieszczanymi na przelewach.
UWAGA!!!
Przestrzegając tych zasad Twoje opłaty będą wpływały na właściwe konto Spółdzielni w terminie i ułatwi to pracę w ewidencji opłat za Twój lokal. Nie liczy się data stempla pocztowego czy bankowego lecz faktycznego wpływu środków finansowych na konto Spółdzielni.
Informacje dot. opłat za lokale wnoszonych do Spółdzielni
Opłaty wnoszone do spółdzielni związane z użytkowaniem mieszkania, lokalu użytkowego, garażu, miejsca postojowego dzielą się na niezależne od Spółdzielni i zależne, a to:
- opłaty niezależne od spółdzielni - stanowią największy udział w opłatach, spółdzielnia pełni tylko rolę pośrednika między dostawcami mediów oraz Gminą Miasto Rzeszów a mieszkańcami. Spółdzielnia po zebraniu opłat przekazuje je na konto przedsiębiorstw branżowych dostarczających media lub Gminy Miasto Rzeszów, tym samym nie ma wpływu na wysokość tych opłat. Za pośrednictwo spółdzielnia nie obciąża dodatkowo mieszkańców ani przedsiębiorst branżowych i Gminy. Do tych opłat należą (...)
- opłaty zależne od spółdzielni - których wysokość ustala Rada Nadzorcza spółdzielni w oparciu o koszty z roku poprzedniego poniesione na utrzymanie zasobów mieszkaniowych i do tych opłat zalicza się (..)
Do pobrania szczegółowe informacje o wnoszonych opłatach |